שם אימייל אחר מלכ''ר
חיפוש באתר
יצירת קשר דרושים תנאי שימוש מנהלים כלים לגיוס משאבים מידע למפרסמים לוח אירועים אודות


מנהלים

 ראש השנה
 הגירה
 כותרות
 חדשות
 עסקים קהילה
 התנדבות
 מקורות מימון
 שירותי עמותות
 גיוס משאבים
 קמפיינים
 פרסים/אותות
 פרסומים חדשים
 תמיכות/מכרזים
 דעות
 מינויים
 פדרציות
 אתרים/מדיה
 טכנולוגיה
 עסקים חברתיים
 סיכומי כנסים
 הודעות
 דרושים
 לוח אירועים
 הזווית האזרחית
 בלוג
 אתר התנדבות
 אתר כספים






















קמפיין


הקרן החדשה וההתאחדות לכדורגל בקמפיין "בועטים את הגזענות מהמגרש"
הסרטון בכיכובם של כוכבי הכדורגל הישראלי בעבר ובהווה נועדה לתקשר את המסר "בועטים את הגזענות מהמגרש" והעלאת המודעות סביב הגזענות והאלימות במגרשי הכדורגל בפרט ובענף הספורט הישראלי.
2/11/2014
להמשך >>

'לתת' במהלך של הגדרת זהות חדשה

במסגרת חידוד הזהות הגדיר לתת את ייעודו החדש – לפעול לצמצום העוני למען יצירת חברה צודקת וטובה יותר. המהלך נעשה באמצעות חברת פירמה (FIRMA) המתמחה בתהליכי שינוי ויצירת זהות לארגונים ומותגים, בהתנדבות.

28/09/2014
להמשך >>

קבוצת הפרסום פובליסיס ישראל, בקמפיין מודעות קהילתיות עבור נגישות ישראל
קמפיין המודעות, מתקשר את פעילותה של העמותה למען קהל החירשים, כבדי השמיעה והנכים בישראל.
פובליסי קמפיין מודעות קהילתית
05/08/2014
להמשך >>

לא רוצים אתכם פה

קמפיין של פורום המשפחות השכולות שנעשה על רקע הלחימה בדרום. הסרטון נעשה בהתנדבות על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי

לא רוצים אתכם פה

05/08/2014
להמשך >>

"אם שותים לא נוהגים" תחרות עיצוב תחתיות בירה של אור ירוק ואגודת המעצבים

במסגרת שיתוף פעולה בין עמותת אור ירוק, אגודת המעצבים ואתר Creatives.co.il הושקה ביום חמישי תערוכת כרזות למען המאבק בבטיחות בדרכים בבר "האוטו" ברחוב אבן גבירול בתל אביב.
תחרות עיצוב תחתיות בירה אור ירוק ואגודת המעצבים - פרס ראשון סהר חפוטא
זכה בפרס ראשון סהר חפוטא

09/06/2014
להמשך >>

שינויים ותמורות בקמפיינים למען הקהילה

כתבה של ענת ביין-לובוביץ בגלובס מפנה זרקור לעבר תעשיית הפרו-בונו של משרדי הפרסום. בכתבה מרואיינים מנהלי משרדי הפרסום הגדולים המאפיינים את השינויים שחלים בפעילות הפרו-בונו של משרדי הפרסום.

09/06/2014
להמשך >>

מקום 7 בעולם בדירוג קמפיינים למטרות חברתיות לקמפיין אדם ברק של מקאן אריקסון
adam barak campaign 7th place on good report
קמפיין הטיימליין (2012) של מקאן אריקסון עבור הרשות הלאומית למלחמה בסמים דורג במקום ה-7 מבין 30 הקמפיינים הטובים בעולם בתחום החברתי (או בתחום ה"מטרות טובות" good causes) לשנת 2013.
28/04/2014
להמשך >>

"החיוך של רוני שווה מיליון דולר - לכם 5 שקלים בלבד!"
קמפיין התרמה למען "ילדי בית איזי שפירא" ברשת ניו פארם

קמפיין התרמה למען "ילדי בית איזי שפירא" ברשת ניו פארם

08/04/2014
להמשך >>

קמפיין "גזענות לא בבית ספרנו"

ב-21.3.2014 יצויין היום  הבינלאומי למאבק בגזענות
16/03/2014
להמשך >>

נעמת בקמפיין לציון יום המאבק הבינלאומי באלימות במשפחה בשיתוף עם ירדנה ארזי "אישה חדשה"
19/11/2013
להמשך >>

איתור מוקדם של אוטיזם יכול לצמצם את המרחק בינך לבין הילד שלך
19/11/2013
להמשך >>

תשברי את הלופ: אם עוד פעם אני אתפוס אותך עושה את זה זה לא יקרה שוב
19/11/2013
להמשך >>

קמפיין לציון 50 שנה לחוק השכר השווה לעובדת ולעובד

לציון התאריך יצאה שדולת הנשים באמצעות פרויקט "שוות ערך" בסרטון שבו מקריאים ח"כים ושרים את החוק.

11/11/2013
להמשך >>

קמפיין "א.י.ל צודק"
הקמפיין של האגודה לסוכרת בהשתתפות : יונה אליאן, ששי קשת, מיכאל הנגבי, מולי שולמן ואחרים, אומרים כי "איל צודק" וקוראים להקשיב לאותו איל.
04/11/2013
להמשך >>

קמפיין משותף של ארגוני הסביבה לקראת הבחירות לרשויות המקומיות


נאור ירושלמי, מנכ"ל חיים וסביבה "היכולת של 130 ארגוני סביבה מכל רחבי הארץ לייצר ולהוביל קמפיין משותף מצביעה על כוחם והשפעתם על סדר היום בישראל".

02/10/2013
להמשך >>

קמפיין עיגול תרומות ל-YRF "העתיד של מחזור 2014 בידיים שלכם"

הקמפיין יעלה היום (9.9.13) באתרים ברחבי הרשת.
09/09/2013
להמשך >>

שיתוף פעולה של הוועד האולימפי עם האגודה למלחמה בסרטן

נמרוד קפלן, קפטן נבחרת הרוגבי של ישראל ומירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן.
על הבגדים של 2000 הספורטאים חברי המשלחת הישראלית שיצעדו בטקס הפתיחה בירושלים יופיע המסר "להיות בכושר-להיות בריא" ולוגו האגודה.
09/07/2013
להמשך >>

נגישות ישראל בקמפיין התרמה והמודעות לעצמאות הנכים בישראל
09/04/2013
להמשך >>

משרד הבריאות ועמותת "עתיד" בקמפיין להעלאת המודעות להשכבת תינוקות על הגב

לאור העלייה במקרי מוות פתאומי בתינוקות בחודשי החורף, משרד הבריאות ועמותת "עתיד" לחקר ולמניעת מוות פתאומי בתינוקות, יוצאים בקמפיין העלאת מודעות "שינה בטוחה - תנו לתינוק גב".

08/01/2013
להמשך >>

קמפיין לשילוב חרדים באגף כ"א בצה"ל -פרנסה עם שח"ר
30/12/2012
להמשך >>

אגודת ידידי אונ' ת"א בקמפיין לגיוס מלגות
18/12/2012
להמשך >>

12.12.12 פובליסיס ישראל למען ילדים הסובלים מסוכרת נעורים סוג 1
16/12/2012
להמשך >>

"לא יסלקו אותי" קמפיין של עמותת חדו"ש נגד הדרת נשים
16/12/2012
להמשך >>

"מאירים קהילות בנפאל"- קמפיין חנוכה של עמותת תבל בצדק
16/12/2012
להמשך >>

"ריבוע של תקווה" קמפיין של טרייבל DDB עבור עמותת חיים


החברה הקימה לעמותת חיים מיזם בשם "ריבועים של תקווה" קמפיין התרמה בדומה ל-
Million Dollar Homepage. הקמפיין קורא למותגים וחברות לתרום ולהעלות תמונות ואת סכום התרומה לאתר. פוסט של המזבלה 11 בנובמבר, 2012

18/11/2012
להמשך >>

מקאן בוטיק בקמפיין לעמותת כפרי ילדים SOS

SOS כפרי ילדים היא עמותה בינ"ל שמתחזקת שני כפרי ילדים בישראל, אחד בערד ואחד במגדל העמק. הכפרים משמשים בתים אלטרנטיביים לילדים בסיכון שאינם יכולים לחיות בבית משפחתם.

10/11/2012
להמשך >>

יום המודעות הארצי לנגישות וחניות נכים
את הקמפיין ויום המודעות יזמה עמותת נגישות ישראל בשיתוף משטרת התנועה. יום המודעות יערך  ב- 12.11.2012 תחת הסיסמה "אם אתה חונה בחניית נכים, כנראה אין לך לב".
10/11/2012
להמשך >>

קמפיין של עמותת "לילך" להגברת המודעות ל"מוות בכבוד"

 

בקמפיין החדש מככב השחקן יוסי מרשק. הדרך היחידה להשיג שליטה על החיים שלנו עד הרגע האחרון, היא על ידי הצהרה מוקדמת על רצוננו.

03/11/2012
להמשך >>

שותפות-שראקה והאגודה לזכויות האזרח יצאו בקמפיין להוסיף את השפה הערבית בשילוט ובכריזת הרכבת

 

פורום "שותפות-שראקה" והאגודה לזכויות האזרח יצאו, בחודש ספטמבר, בקמפיין שמטרתו להוסיף שילוט וכריזה בערבית ברכבת, בנוסף לשפות העברית והאנגלית. לעמוד הפייסבוק של הקמפיין לחצו כאן

מערכת הזווית השלישית

21/10/2012
להמשך >>

חודש המודעות לסרטן השד: קמפיין טלוויזיה חדש לאחת מתשע
14/10/2012
להמשך >>

ארגון עזר מציון הפיק סרטון גיוס תרומות חדש לקראת החגים

בסרטון שרים ילדים חולי סרטן את שירה של נעמי שמר "בשנה הבאה". הסרטון מופץ תחת הכותרת "כמה טוב יהיה בשנה הבאה – תלוי גם בך!".

16/09/2012
להמשך >>

"יד עזרא ושולמית" השיק סרטון לגיוס תרומות לראש השנה

שם הקמפיין: "שימו לב לילד רעב".

09/09/2012
להמשך >>

לתת באהבה 2012

משה פרץ בקמפיין של "לתת" לתרומת ארוחות חג

01/09/2012
להמשך >>

ראש השנה בפתחון לב: אחד מכל 3 ילדים בישראל הוא ילד רעב

לקראת ראש השנה והחגים פתחון-לב החל בקמפיין נרחב לגיוס 10,000 סלי מזון, בשווי 250 ₪ הסל, בכדי לעזור לילדים ולמשפחותיהם.
25/08/2012
להמשך >>

גיתם BBDO יצרה פרסומת טלוויזיה חדשה לתנועת הצופים

הסיסמה המובילה את הפרסומת היא "כל הכיתה בצופים". תנועת הצופים העבריים מאגדת למעלה מ-80,000 בני נוער בכ- 200 שבטים, תוך הובלת תרבות ציונית אקטיבית. פוסט של דורי בן ישראל קריו, המזבלה, 12 באוגוסט, 2012

לפוסט המלא לחצו כאן

18/08/2012
להמשך >>

באומן בר ריבנאי פובליסיס ישראל בסרטון תרומות עבור עמותת "צימאון"

הפרסומת קוראת לציבור לתרום למען קניית ילקוטים וציוד לביה"ס לילדי חיילי צה"ל.

11/08/2012
להמשך >>

זוכי פרס "האריה השואג" במגזר השלישי
הפרסים מוענקים עבור קמפיינים של יחסי ציבור, מדי שנה ע"י איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל. השנה זכו בקטגורית המגזר השלישי בתחרות אטד תקשורת ולילך דומניגז, על קמפיין חודש בריאות הנפש של עמותת אנוש.
27/07/2012
להמשך >>

קמפיינים חברתיים נבחרים שהוצגו בפסטיבל קאן לפרסום 2012

פוסט של טל שוויגר מציג כמה מהקמפיינים המוצלחים שהוצגו השנה בפסטיבל קאן לפרסום (קאן ליונס),

להמשך >>

סטודנטים עושים יחסי ציבור וקמפיינים לעמותות

מאמר של חן שליטא בגלובס המתאר את היתרונות, הבעיות והאתגרים העומדים בפני סטודנטים בבינתחומי שעושים יחסי ציבור לעמותות. הסטודנטים ליוו את עמותת "חיים", "אתגרים ו"מפעלות חינוך".

01/07/2012
להמשך >>

"חבל שתוותר על העובד הנכון מהסיבות הלא נכונות"

הרשות לפיתוח כלכלי במשרד ראש הממשלה יזמה קמפיין נרחב לעידוד העסקת אקדמאים ערבים, לאחר שבמחקר מקיף שביצעה לפמ, נמצא כי רבים מהמעסיקים אינם מקבלים ערבים לעבודה בשל דעות קדומות
.
17/06/2012
להמשך >>

עיתוי זה הכל - קמפיין נגישות ישראל

נגישות ישראל העלתה קמפיין בזק לרגל גיבוס רגלו של ראש הממשלה וזכתה במאות איזכורים בארץ ובחו"ל.
18/06/2012
להמשך >>

ווב-אימג', פובליסיס גלר נסיס וה-Mizbala יצרו קמפיין פרו בונו לאגודה לסוכרת נעורים
קמפיין "פינסולין" מבוסס על רשת "פינטרסט": הגולשים נקראים ל"נעוץ" את מודעת הקמפיין ובכך להגדיל את החשיפה לקראת יום המודעות הבינלאומי לסוכרת נעורים.

10/06/2012
להמשך >>

חברת מקאן דיגיטל ומקאן אריקסון עלו לשלב הגמר בתחרות Story Awards של מיקרוסופט

הקמפיין עמו עלו לגמר הוא פעילות משולבת סקייפ לארגון WWF. מקאן ישראל גברו על כל הקמפיינים שהוגשו ממשרדים במזרח התיכון ובשלב השני והאחרון של התחרות יעלו מול העבודות הזוכות של אירופה, אסיה וארה"ב. פוסט של דורי בן ישראל קריו, מזבלה, 3 במאי, 2012 לפוסט ולסרטון הקמפיין לחצו כאן

02/06/2012

סטודנטים במרכז הבינתחומי הפיקו סרטון עבור עמותת סאמיט לילדים בסיכון

מטרת הקמפיין הינה גיוס תרומות לעתיד הילדים, שחיים במשפחות אומנה, לכשיגיעו לגיל 18

20/05/2012
להמשך >>

קמפיין באומן בר ריבנאי למרכז פרס לשלום ופורום משפחות שכולות זכה בפרס האו"ם בפסטיבל ניו יורק

פסטיבל ניו יורק לפרסום בחר בפרויקט קשרי דם של באומן בר ריבנאי
(bloodrelations) לזוכה השנתי בפרס האו"ם לעבודות פרסום למען האנושות (UNDPI).
05/05/2012
להמשך >>

שידור רדיו של עמותת "שורשים" למען ניצולי שואה מתחת לקו העוני

בשעה 9:59, דקה לפני צפירת הזכרון הכלל ארצית ביום השואה, נשמעה בתחנות הרדיו "צפירת דמה" בשימוש המלה "רעב". המהלך, שיצר משרד הפרסום מקאן אריקסון בשנת 2011, נועד לקדם את המודעות למצבם הקשה של 50 אלף ניצולי שואה החיים מתחת לקו העוני.

21/04/2012
להמשך >>

שנה תשיעית לקמפיין דגל אורות התקווה של עלם

השנה, הדגל יהיה אינטרנטי
15/04/2012
להמשך >>

קמפיין "הסרט הלא נכון" של עמותת עמד"א

קמפיין שנערך כשת"פ של משרד הפרסום "אדלר חומסיק" והסינימה סיטי לקראת שבוע המודעות למחלת האלצהיימר, הניב כ- 250 אלף כניסות (גירסה האנגלית), ויצר באזז בינ"ל בעולם הפרסום.

18/03/2012
להמשך >>

עמותת "מאיר פנים" העלתה את קמפיין "כולם בסדר" בהשתתפות אייל קיציס ויוסי סיאס
במסגרת הקמפיין יעלו בערוצי הטלוויזיה המסחרית תשדירים בהשתתפות אייל קיציס בו הוא מבקש מהצופים "להפסיק עם התירוצים" ולארח מישהו בחג. כמו כן יועלה תשדיר רדיו בהשתתפות יוסי סיאס.

רחלי איבנבוים, מנכ"ל מאיר פנים: "השנה, למרות הצורך בסיוע כספי, בחרנו שלא לבקש מהציבור תרומת כסף או מוצרי מזון. אנחנו קוראים לעם ישראל לפתוח את הדלת ואת הלב ולהזמין לליל-הסדר את אלו שאין להם אפשרות לחגוג בכבוד".

18/03/2012
להמשך >>

קמפיין ההתרמה של "פתחון לב" לקראת פסח תשע"ב


הארגון יעניק חבילות מזון בשווי 250ש"ח למשפחה ו- 150ש"ח לתינוקות. למודעת הקמפיין לחצו כאן

18/03/2012

ארגון "invisible children" הפיץ סרטון ויראלי ביוטיוב בנושא ילדים לוחמים באוגנדה
 
לסרט ישנם כ-70 מיליון צפויות. סרט קורא לעצירתו של קוני, אבל לא מצפה שאזרחים יעשו זאת בעצמם, אלא מכוון להשפיע על דמויות מפתח בפוליטיקה והתרבות האמריקנים על ידי העלאת מודעות לפשעיו של ג’וזף קוני נגד האנושות.
11/03/2012
להמשך >>

"אות הקלון" של ויצו לפרסומות סקסיסטיות הוענק השנה לפרסומת לחזיות FIX של באומן בר ריבנאי.
באומן בר ריבנאי שוקלים לתבוע את ויצו: "אות הקלון - שקר ולשון הרע". הפרסומת של FIX זכתה לכבוד המפוקפק במסגרת דיון שנערך בשבוע שעבר (6.3.12') בכנסת בשיתוף הוועדה לקידום מעמד האישה, כחלק מהקמפיין השנתי של ויצ'ו נגד פרסום סקסיסטי לרגל יום האישה הבינ"ל.
11/03/2012
להמשך >>

ארגון Plan UK יצא בקמפיין שלטי חוצות אינטראקטיבי המבחין בין נשים וגברים

11/03/2012
להמשך >>

מקיאים פסולת בקמפיין של גרינפיס

הקמפיין נועד לקדם את נושא מיחזור הפסולת בתל אביב.

26/02/2012
להמשך >>

סטודנטים במכללת ACC הפיקו כרזות לתוכנית "סלעית" להוצאת נשים ממעגל הזנות

03/03/2012
להמשך >>

בוגרי מכללת ACC הכינו קמפיינים פרסומיים בשיתוף המכון הישראלי לדמוקרטיה ואגודת העיתונאים

עבודות הגמר של בוגרי קורס קופירייטינג (אורטל מלול, נטלי שלו ודוד בלוך) במכללת ACC ע"ש תרצה גרנות, מוצגות במסגרת התערוכה "מניפים דגל שחור – הדמוקרטיה הישראלית בסכנה", אשר עוסקת במצבה של הדמוקרטיה בישראל. התערוכה התקיימה בהשתתפותם של המכון הישראלי לדמוקרטיה ואגודת העיתונאים. פוסט בבלוג מזבלה, 22 בפברואר, 2012

לצפייה בעבודות לחצו כאן

26/02/2012

ארגון "בטרם" השיק קמפיין פרסום בכלי התקשורת לקראת "ועידת ישראל לבטיחות ילדים"
הקמפיין עלה במסגרת ועידת ישראל לבטיחות ילדים 2012, אשר תתקיים השנה לראשונה ביוזמת ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים ומשרד הבריאות ובחסות עיריית ירושלים. הוועידה תתקיים ב- 15.2.12 בירושלים.
11/02/2012
להמשך >>

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין בפייסבוק ובטוויטר לקראת יום הסרטן הבינלאומי


לקראת יום הסרטן הבינלאומי, שחל ב-4.2, ארגון הסרטן הבינלאומי והאגודה למלחמה בסרטן בישראל קראו לצבוע את תמונת הפרופיל האישית בפייסבוק ו/או בטוויטר בכחול ובכתום, למשך שבוע הקרוב.

04/02/2012
להמשך >>

קמפיין ציבורי לשינוי גבוה התקרה המאפשרת קבלת מזונות מהביטוח הלאומי

להמשך >>

נגישות ישראל בקמפיין פייסבוק

הנושא שנבחר על ידי נגישות ישראל לקמפיין השנתי, שנערך בשיתוף מועדון פאוורקארד מקבוצת פישמן, הוא "חניות נכים". גלר נסיס LeoBurnett יזמו את הקראטיב.

28/01/2012
להמשך >>

דג הזהב 2012 – אדם טבע ודין

באומן בר ריבנאי בקמפיין מודעות דג הזהב לעמותת אדם טבע ודין: נתקלתם במפגע סביבתי? שלחו מייל וקבלו את הסביבה שלכם בחזרה.

מתוך אתר מזבלה לצפיה בקנ"מ אמיתי לחצו כאן

09/01/2012

עמותת "ידיד" השיקה קמפיין ציבורי לקידום החוק "חיסכון לאומי לכל ילד"


01/01/2012
להמשך >>

קמפיין מפנה לזיהוי מוקדם של אוטיזם

מרכז מפנה - התערבות טיפולית מוקדמת באוטיזם יצא בקמפיין לקידום התערבות טיפולית מוקדמת באוטוזם

להמשך >>

אירוע ליום האיידס הבינ"ל- חילופי זוגות
הוועד למלחמה באיידס ומשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי יזמו אירוע מדיה לציון יום האיידס העולמי. במסגרת האירוע, שנקרא "חילופי זוגות", החליפו צמדי שדרנים ומגישים מפורסמים את הפרטנרים הקבועים שלהם להנחיה כדי לקדם את המסר: "לא חשוב הפרטנר שלכם, העיקר שתדעו את סטטוס ה-HIV שלכם".
04/12/2011
להמשך >>

קמפיין התרמה למען בי"ח העמק

04/12/2011
להמשך >>

קמפיין התרמה לעמותת קשר

סרטון הקמפיין מחבר לרגע אחד בחיים של משפחה
לה ילד עם צרכים מיוחדים, והוא הסיפור
של 300,000 "המשפחות המיוחדות" בישראל.

13/11/2011

נגישות ישראל ואגף התנועה של משטרת ישראל יקיימו יום המודעות לנגישות וחניות נכים

 
ב- 30.10 ייערך יום אכיפה ארצי של משטרת ישראל נגד התופעה של החונים הבלתי מורשים במקומות חנייה המסומנים לנכים.

30/10/2011
להמשך >>

קמפיין אינטרנט לגיוס משאבים לאיגי (בני נוער גאים)

קמפיין הגחליליות של איגי.הקמפיין הושק לרגל פתיחת שנת הפעילות העשירית של ארגון הנוער הגאה.
25/09/2011
להמשך >>

קמפיין "קשרי דם" במסגרת פרויקט Impossible Brief


קמפיין משרד באומן בר ריבנאי יושק באירוע חגיגי לרגל יום השלום הבינלאומי במרכז פרס לשלום, ב-21.9.11. במסגרת האירוע תוצג תערוכת ה-
Impossible Brief ויתקיים פאנל בינלאומי בנושא מיתוג השלום. לאתר ולפייסבוק 

18/09/2011
להמשך >>

עמותת פתחון לב משיקה קמפיין חדש: "ראש השנה 2011 – עם ישראל ממלא מיליון תיקי אוכל"


לחצו על התמונה לצפיה בסרטון
הקמפיין יוצג בכלי תקשורת שונים ויתרכז באינטרנט. במהלך הקמפיין יוזמן הציבור לתרום ולמלא כמה שיותר קולבים ריקים בתיקי אוכל עבור ילדים נזקקים. לאתר העמותה לחצו כאן

18/09/2011
להמשך >>

עמותת "חיים" בקמפיין "לילדים חולי סרטן, החיים נגמרים מהר"
הקמפיין כולל סרטון המבוסס על חייו של עילי דה סילבה, ודף הפייסבוק, שנפתח לטובת קמפיין זה, בו יתועד יום בחייו של ילד הנלחם במחלת הסרטן. ניתן לתרום לעמותה בשליחת SMS עם המילה "חיים" למספר 2050.
18/09/2011
להמשך >>

קמפיין משותף לאדי ולפניקס

04/09/2011
להמשך >>

בנק ישראל משיק קמפיין חדש לצעירים המסביר מושגים כלכליים

הקמפיין, ששמו "לוקחים אחריות על הכסף שלנו - להבין בכסף עושה אותך גדול", נמצא באתר אינטרנט שהושק עבור הקמפיין, בסלולר, ובפייסבוק.
מערכת הזווית השלישית

07/08/2011

קמפיין אינטרנט פמיניסטי לביטול חוק הביטוח הלאומי המפלה נשים

בקמפיין, שהושק תחת הכותרת "למי קראת עקרת בית?", ישתתפו קרן מור, שרה פון שוורצה, נתי קלוגר, אפרת רייטן, אורנה פיטוסי אסתי זקהיים, מירה עווד, אשת העסקים לבנת פורן והילה קורח.
לידיעה המלאה לחצו כאן

07/08/2011
להמשך >>

המלצה קטנה היא תרומה גדולה - קמפיין בפייסבוק של חברת Spreadit ורשת סטימצקי למען האגודה הישראלית לכפרי ילדים SOS

17/07/2011
להמשך >>

הפעם הראשונה – כלא זה לא סיפור לילדים

סרטון של מוקד הסיוע לעובדים זרים שהופק במסגרת המאבק נגד מעצרי ילדי עובדי זרים. 

הסרט הופק בחסות הקרן החדשה לישראל. הפקה: רוני פיבלוביץ EcoBrand 

19/06/2011
להמשך >>

מחאת גרינפיס על מקור האריזה של בובת ברבי
תומכי גרינפיס מילאו את הדף, שיש לו יותר מ-2.2 מיליון לייקים, בתלונות על השימוש שעושה החברה באריזות הבובה בחומרים המקושרים להשמדת יערות הגשם באינדונזיה.


הגירסה הישראלית לסרטון המקורי של גרינפיס בדיבוב של אייל קיציס
19/06/2011
להמשך >>

קמפיין העלאת מודעות וגיוס כספים ארצי לספרייה המרכזית לעיוורים כבדי ראיה ומוגבלים

במסגרת הקמפיין שייערך בין התאריכים 15.6-15.7, בטלוויזיה, באינטרנט, בשלטי חוצות, בקולנוע וברדיו, מזמינה הספרייה את הציבור להעביר תרומה של 10 שקלים ב-SMS. כמו כן, ייערכו פעילויות חווייתיות לציבור במספר קניונים. לידיעה המלאה לחצו כאן

19/06/2011
להמשך >>

פרס לקמפיין חברתי למשרד יח"צ דניאלה רייבנבך ומשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי
הזכייה בפרס CLIO  (ברונזה) עבור הקמפיין החברתי "Woman to go" הפועל למאבק בסחר בנשים שנערך בדיזנגוף סנטר פרו-בונו עבור "המטה למאבק בסחר בנשים", עמותת עצו"מ.
22/05/2011
להמשך >>

המשרד לאזרחים ותיקים ייתן חסות לסדרה "בנות הזהב" בשווי מאות אלפי שקלים
החסות לסדרה "בנות הזהב" הנה חלק ממאמצי ההסברה של המשרד לאזרחים ותיקים, אשר רואה בה פלטפורמה להעברת מסרים הנוגעים לחייהם של אזרחים וותיקים ודרכי התמודדותם בחיי היומיום מבחינה חברתית וכלכלית.
29/05/2011
להמשך >>

blind day 6.6


הקמפיין נערך לקראת ה- 6.6 שבו יתקיים לראשונה בישראל ה-"Blind Day", יום ההזדהות עם קהילת העיוורים ולקויי הראייה בישראל. הקמפיין יכלול שת"פ עם סניפי קפה לנדוור; בפייסבוק יקודם המהלך בקמפיין אנטי תיוג, שדרך ההפצה שלו היא תיוג מודעת הקמפיין לחברים; בכנסת יתקיים אירוע לציון התאריך, וייערך משחק כדורגל בין חברי הכנסת בעיניים עצומות.

15/05/2011
להמשך >>

עמותת נגישות ישראל החלה מבצע התרמה ברשת שופרסל

המבצע "עצמאות לכולנו" ימשך 10 ימים עד ה-13.5.
08/05/2011
להמשך >>

קמפיין לאביב לניצולי שאוה בכיכובו של אברי גלעד
הקמפיין נועד לגייס תרומות בעזרת שליחת מסרון למספר 6090. הסרטון שודר ברשת, קשת, ערוץ 10 וברשת ארומה כחלק מתרומתם לקהילה.
08/05/2011
להמשך >>

קמפיין של "כן לזקן" מאפשר לגולשים לשלוח מסר מחאה לרה"מ נתניהו בפייסבוק ובדוא"ל


הקמפיין של ארגון 'כן לזקן' מאפשר לגולשי האינטרנט להביע את מחאתם בפני ראש הממשלה בנושא חלוקת הכספים המיועדים לניצולי השואה.

01/05/2011
להמשך >>

קמפיין למען עמותת אביב לניצולי שואה

סטודנטים מהמכללה למנהל בראשון לציון יצרו סרטון למען עמותת אביב לניצולי שואה לקמפיין לחצו כאן. מערכת הזווית השלי

01/05/2011

קמפיין לתת - פסח 2011
קמפיין פסח 2011 לתת ומאקו

מיצג העגלות הווירטואלי

10/04/2011
להמשך >>

עמותת "יד עזר לחבר" העלתה קמפיין התרמה לקראת חג הפסח למען ניצולי שואה ומשפחות נזקקות

"יד עזר לחבר" העלתה קמפיין התרמה לפסח למען ארוחות חג לניצולי שואה ומשפחות נזקקות.

10/04/2011
להמשך >>

שת"פ בין ערוץ 98 לארגון "בטרם" בקמפיין בנושא בטיחות ילדים בבית
בין ה- 3.4.11 ועד 30.4.11 תשודר רצועה יומית של סרטונים בנושא בטיחות ילדים בבית. הסרטונים, בהנחיית עינב גלילי, ישודרו בכל יום במהלך חודש אפריל מייד לאחר החדשות המקומיות. גלילי מופיעה בתשדירים בהתנדבות.
10/04/2011
להמשך >>

דה בריף השיק קמפיין למען יריד התרמה של מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית בירושלים


הקמפיין של דה בריף (שהוכן בהתנדבות) מיועד לפרסם יריד התרמה שיתקיים בסינמטק ירושלים ביום שישי הבא (8.4) וכל הכנסותיו קודש למרכז הסיוע בירושלים.

03/04/2011
להמשך >>

קמפיין של שטרית מדיה גרופ לעמותת "מאיר פנים" לקראת פסח

בקמפיין, שנערך בהתנדבות, מככב אייל קיציס ומטרתו לעודד תרומות למימון ארוחות חג שמספקת העמותה.

03/04/2011
להמשך >>

קמפיין החדש למכון לקידום החרש - פרסומות מסחריות עם קרינות הקוראת לתרום למכון

 

"מעל לחצי מיליון חרשים וכבדי שמיעה בישראל חושבים שמשודרת כרגע פרסומת ל (...) אנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות ולהזמין אתכם לעזור בקידום השוויון והנגישות עבורם. סמסו את המילה תרומה למספר 6226 ותרמו 10 שקלים."

המפרסמים שישתתפו בקמפיין הם: רקסונה (יוניליוור), יס, בנק לאומי, האגיס, מגה בול, וולוו, פיטנס וטייסטרס
צ'ויס. הקמפיין, בשווי מאות אלפי שקלים, נוצר בהתנדבות על ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון.
27/03/2011
להמשך >>

קמפיין למען שוויון ברמלה ולוד במסגרת שת"פ בין הקרן החדשה לישראל וסטודנטים מבצלאל

הקמפיין נוצר במסגרת שיתוף פעולה בין הקרן החדשה לישראל והמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. תערוכה של כלל העבודות מוצגת בימים אלה בדיזינגוף סנטר. העבודות הזוכות יזכו את יוצריהן במלגת לימודים. לפרטים נוספים לחצו כאן לצפייה בפוסטרים מהתערוכה לחצו כאן

27/03/2011
להמשך >>

קמפיין הסברתי ראשון נגד התאבדויות "חושש שיתאבד? תתקשר, תציל חיים!"

הקמפיין ביוזמת משרד הבריאות וג'וינט ישראל יפנה לער"ן וסה"ר
להמשך >>

רשת "יש" בקמפיין תרומת מוצרים למשלוחי מנות ל"יד אליעזר" ו"חסדי נעמי"
רשת יש קמפיין פורים

הקמפיין של משרד הפרסום ברמן הלפרט מעודד את הציבור לתרום מוצרים, אשר יאספו ויאוגדו במשלוח המנות הגדול של יש. המוצרים יועברו לעמותות.

להמשך >>

עמותת "אחת ואחד מאיתנו" השיקה קמפיין להגברת המודעות לתופעת הניצול המיני בילדים בישראל
הקמפיין הופק בהתנדבות ע"י משרד הפרסום  "חברון זלצמן שביט" וחברת ההפקה "חמוטל פלס".
20/03/2011
להמשך >>

"הצחנה המרכזית" קמפיין פייסבוק של המועצה לישראל יפה למען נקיון התחנות המרכזיות


ל
חצו על 'לייק' אם אתם נגד צחנה.
קמפיין מעורר הזדהות לכל מי שנוסע בתחבורה הציבורית .

13/03/2011
להמשך >>

מוקד סיוע לעובדים זרים יוצא בקמפיין מאבק בשנאת הזרים

לראשונה בישראל-פליטים ומבקשי מקלט פותחים דלתם

07/03/2011
להמשך >>

קמפיין גיוס משאבים לבית חייל חרדי
בית חייל חרדי
להמשך >>

חסדי נעמי זכתה באמצעות תגובה מהירה לחשיפה תקשורתית נרחבת: מחירי הסולר והדלק וחלוקת מזון באמצעות סוסים

יו"ר חסדי נעמי מחלק מזון באמצעות סוס ועגלה
הרב יסף כהן יו"ר חסדי נעמי על הסוס
מערך ההסברה של חסדי נעמי, שבהמלך כל השנה מתקשר את פעילות הארגון, התעלה על עצמו, וניצל תוך שעות מעליית מחירי הדלק והסולר ב- 30.1 את תשומת הלב התקשורתית בכדי להושיב את יו"ר הארגון על סוס עם עגלה, להפיץ את התמונות ולהזמין את התקשורת האלקטרונית.

06/02/2011
להמשך >>

הילה שרון מנתחת את שלושת (הקמפיינים) ההתארגנויות הציבוריות-תקשורתיות שמתנגדות להגדלת תמלוגי הגז למדינה
חרף הבדלים מהותיים בין "פורום פעולה אזרחית", "הפורום למען ארץ ישראל" ו-"המשקיעים הקטנים", שלושתן נחשדו כספין – התארגנות פיקטיבית שנועדה לספק כסות ציבורית לאחד מן הכוחות הפוליטיים או הכלכליים הגדולים המעורבים במאבק על גובה התמלוגים.
13/02/2011
להמשך >>

סטודנטיות בבינתחומי יצרו סרטון תדמית לעמותת "חיים" לילדים חולי סרטן

הסרטון "גם אנחנו יכולים לעשות חיים" נוצר על קבוצת סטודנטיות במסגרת פרויקט שנתי ביחסי ציבור, שנה ג' – תקשורת שכנועית בבינתחומי. פוסט של דורי בן ישראל קריו, מזבלה, 2 בפברואר, 2011

לסרטון לחצו כאן

06/02/2011
להמשך >>

נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ומשרד התחבורה יצאו בקמפיין תקשורתי בנושא נגישות תחבורה ציבורית


חוברת מידע "זכויות וזכאות בתחבורה והסעות לאנשים עם מוגבלות" 
של "בזכות" וג'וינט ישראל, אגף נכויות ושיקום
בנציבות מאמינים, שדרך הקמפיין ניתן יהיה להגביר את מודעות הנוסעים לחשיבות נושא הנגישות ובכך לקדם את יכולתם של אנשים עם מוגבלות ליהנות משירותי התחבורה הציבורית.

30/01/2011
להמשך >>

"התו החברתי" ב"פלאשמוֹבּ" למען זכויות עובדים

 

23/01/2011
להמשך >>

פעילי גרינפיס תלו כרזת ענק על גשר המיתרים במחאה על הכוונה לבנות תחנה פחמית שלישית
הפעילים טיפסו לגובה של 50 מטר על גשר המיתרים בכניסה לירושלים ותלו כרזה בה נכתב: ''ביבי, עצור את התחנה הפחמית''.
23/01/2011
להמשך >>

עמותת "תבל בצדק" משיקה קמפיין מקוון לגיוס תרומות

תבל בצדק משיקה קמפיין מקוון

תחת הכותרת: מי אמר שאין אהבת עולם?
תבל בצדק מפעילה תוכניות התנדבות בנפאל ובהאיטי.

09/01/2011
להמשך >>

קמפיינים פרסומיים לעמותות ב"דג הזהב"
הקמפיינים נערכו עבור: תנועת עמי, עמותת בקול, ארגון כן לזקן והאגודה למלחמה בסרטן.
ירקוני עבור תנועת עמי אלדר חומסקי ורשבסקי למען כן לזקן עבור האגודה למלחמה בסרטן גיתם BBDO
09/01/2011
להמשך >>

מנהלת השירות האזרחי-לאומי העלתה בדצמבר 2010 קמפיין לקידום השירות האזרחי-לאומי

הקמפיין עלה ברדיו, באינטרנט ובעיתונות. לטובת הקמפיין נבנה אתר אינטרנט ובו מידע רב ומפורט על השירות האזרחי-לאומי. הודעה של משרד המדע והטכנולוגיה, 22 בדצמבר, 2010

להודעה המלאה לחצו כאן

09/01/2011
להמשך >>

סרטון שעלה ליוטיוב תוקף בחריפות את פרויקט "מיליון סיבות טובות" של בנק לאומי
בסרטון, שעלה על רקע התביעה שמנהלים ארגוני הניצולים נגד הבנק על סך 300 מיליון שקלים שהוא לכאורה מחזיק מנכסי הנספים, נכתב כי ישנם סניפים של הבנק גם בסוביבור ובאושוויץ.
09/01/2011
להמשך >>

"שמחה לילד" הגיעה למקום הראשון בקמפיין "מיליון סיבות טובות" ותקבל 200 אלף ש"ח מבנק לאומי
שמחה לילד מקום ראשון תחרות בנק לאומי

"שמחה לילד", המלווה ילדים חולים במחלות כרוניות, זכתה לאחר שקיבלה כ-25 אלף מקולות הגולשים. .

02/01/2011
להמשך >>

תשובתו של אדם שוב לביקורות על קמפיין "מיליון סיבות טובות" של בנק לאומי
אדם שוב, בעליה של חברת ריפרש, שהקימה וניהלה את קמפיין "מיליון סיבות טובות" של בנק לאומי, עונה לביקורות על הקמפיין, שאחדים ראו בו מהלך ציני ונצלני של הבנק.
02/01/2011
להמשך >>

גל מור על קמפיין "מיליון סיבות טובות": אפקטיבי לעמותות אך היטיב בעיקר עם הבנק
הקמפיין הזה היה אפקטיבי. אך החשיפה הגדולה בעיקר היטיבה עם בנק לאומי ופחות עבור העמותות שהשתתפו בקמפיין.
02/01/2011
להמשך >>

מיליון סיבות טובות - לקראת סיום

עוד יומים לתחרות והספקות בציבור בנוגע לרגישות של בנק לאומי, עולים, דרור פוייר בגלובס מציין את מחירו הזול של הקמפיין בהשוואה לכל פעילות אחרת של הבנק (למשל המיתוג והמדיה החברתית ואפילו התרומות בכלל) ולמה בכלל מבקשים מהציבור לתרום, שהרי כל העמותות ראויות.(להמשך..)
בנוגע לשאלות שהופנו למערכת למי ולמה בכלל אנו מסייעים בכל שבוע, התשובה היא כי אנו מסייעים לשלושת העמותות שנמצאות בסוף הרשימה של ה- 113 עמותות המתחרות.

עמותת מילב"ת
להצבעה לחץ כאן

מעון חירום לנשים
להצבעה לחץ כאן



עמותת משען למרפא
להצבעה לחץ כאן

להמשך >>

מבצע התרמה לעמותה לתסמונת רט

לרגל חודש המודעות הארצי לתסמונת רט, פתחה העמותה לתסמונת רט מבצע התרמה. ניתן לתרום 10 ש"ח באמצעות שליחת הודעת SMS עם המספר 10 לטלפון 9555.

13/12/2010
להמשך >>

קמפיין להעלאת המודעות לסוכרת באמצעות סרטוני וידיאו בפייסבוק ואירוע "סוכרת המגפה של המאה ה-21 - ניתן לעצור את זה".

קמפיין משותף של העמותות העוסקות בסכרת
במהלך חודש המודעות הבינלאומי לסוכרת המצוין בנובמבר, מקיימת המועצה הלאומית לסוכרת קמפיין גולשים בפייסבוק, בסגרת עמוד בשם  סוכרזים, במטרה להגביר את המודעות הציבורית למחלת הסוכרת. אירוע "סוכרת המגפה של המאה ה-21 - ניתן לעצור את זה".

21/11/2010
להמשך >>





לוח האירועים
לצפייה והוספת אירועים

 
Created by OliveInteractive  
jordans retro 13, cheap nfl jerseys cheap jordans for sale, foamposites For Sale, cheap soccer jerseys, Cheap jordans for sale, Cheap Air Jordan 13 Low, cheap jordan 12, Canada Goose sale,